רעיונות לאירוע חברה - אפשר גם בחוף הים.

רעיונות לאירוע חברה

חוגגים בהרמת כוסית לראש השנה? מציינים הרמת כוסית לפסח במעמד כל עובדי החברה? עורכים ערב חגיגי לציון הישג משמעותי לחברה או עמידה ביעדים? או שאולי אתם עורכים חלוקת תעודת הצטיינות לעובדים שנתנו את הלב והנשמה למען הצלחת החברה, או אירוע חברה כזה או אחר לעובדים ובני משפחתם. אירוע שמטרתו לשפר את הגיבוש בין העובדים ולהכיר את בני המשפחה שעליהם כולם מדברים מדי יום? אם אתם אחראים בחברה שבה אתם עובדים על אירועי חברה כאלו ואחרים, אתם בוודאי רוצים שהאירוע שאתם מתכננים יהיה אירוע מיוחד והכי חשוב – שכולם יזכרו אותו. אז איך אתם יכולים להפוך את האירוע שלכם לאירוע מהנה? איך גורמים לכך שכולם יזכרו את האירוע שאתם מתכננים? כאן אנחנו נכנסים לתמונה. צוות Venus, אטרקציות ומולטימדיה לאירועים, נמצא כאן במיוחד בשבילכם, עם רעיונות לאירוע חברה, כדי להפוך את האירוע שלכם לאירוע מיוחד.

רעיונות לאירוע חברה

אם בעבר מערכת היחסים בין העובד והמעסיק הסתיימה בשעה שבה העובד יוצא לביתו, הרי שבשנים האחרונות, כמעט כל מקום עבודה מבין כי כדי לשמור על עובדים טובים, מקום העבודה צריך לדאוג גם לחיי הרווחה של העובדים שלו, כשמקומות עבודה רבים מעניקים הטבות שונות לעובדים ומחלקות שלמות מוקמות בארגונים השונים כשכל תפקידן הוא דאגה לרווחת העובדים. המחלקות הללו אחראיות על מגוון רחב של נושאים, החל מתפריט ארוחת הצהריים של העובדים, הטבות לעובדים ובני משפחותיהם וכמובן – אירועי חברה. אז אם הטילו עליכם משימה של ארגון ערב חברה ואתם שוברים את הראש בחיפוש אחר רעיונות לאירוע חברה, תנו לנו לעזור לכם.

אנחנו מזמינים אתכם לדמיין ביחד איתנו את הסיטואציה הזאת. עובדי החברה שלכם (או עובדי החברה ובני משפחותיהם, כמובן תלוי באירוע שאתם מארגנים), מגיעים למתחם שבו מתקיים אירוע החברה. המתחם הנבחר יכול להיות בריכת שחייה, מסעדה או אולם אירועים כלשהו. עם ההגעה למקום הם נתקלים במגוון רחב של עמדות ואטרקציות. עמדות מולטימדיה הכוללות את קונסולת המשחקים פלייסטיישן 5. עמדות משחקים הכוללות – הוקי שולחן, כדורגל שולחן וטניס שולחן. כמובן, לא שכחנו גם את העמדות הנוספות שלנו הכוללות כדורסל זוגי ושולחן סנוקר. בצד השני הם נתקלים בעמדות מציאות מדומה עם משקפי VR.  אבל רגע, מה עם קצת תמונות? כדי לוודא שהעובדים שלכם נשארים עם מזכרת נהדרת מהאירוע המיוחד, בפינה נוספת מחכה עבורם עמדת הצילום שלנו קרייזי בוקס. הקרייזי בוקס היא עמדה מתקדמת לצילום תמונות סטילס ומגנטים.

הכיף מתחיל! 

עובדי החברה מתפזרים על פני המתקנים השונים. מתחילים להתחרות אחד בשני (או מנסים לא לבייש את עצמם בחוסר יכולות הקליעה לסל שלהם או יכולות הסנוקר שלהם…). העובדים שלכם מבלים, נהנים, צוברים חוויות וכמובן, מצטלמים ומשאירים לעצמם מזכרת נהדרת מאירוע החברה. כל זאת לפני שמתחילים בחלק הרשמי יותר של הערב. בדרך כלל, כשאתם מגיעים לאירועי חברה, העובדים שלכם קצת מנומנמים. אולי אפילו מחכים לרגע שמחלקים את המתנות והם יכולים לחזור לביתם. עם האטרקציות שלנו, אחרי החוויות הנהדרות שהם עברו, כולם עדיין מלאים באנרגיה ובאדרנלין. הם יושבים סביב השולנות כשהם עדיין משחזרים בראשם את החוויות וההנאה. הם יושבים ומחכים לקבל את התמונות, המגנטים והמזכרות המיוחדות שאנחנו מכינים עבורם ועבורכם. תודו שזה כבר נשמע כמו מתכון מוצלח הרבה יותר לאירוע חברה מוצלח יותר?

רעיונות לאירוע חברה - אפשר גם בחוף הים.

רעיונות לאירוע חברה – אפשר גם בחוף הים.

רוצים לדעת עוד?

מה אם אתם עורכים אירוע חברה קטן יותר? אולי אתם מתעניינים רק באטרקציה אחת (או יותר) עבור העובדים שלכם ליום חמישי בערב. קצת לפני שכולם יוצאים לחופשת סוף השבוע, אצלכם במשרדי החברה? יכול להיות שאתם רוצים רק את עמדת הצילום המתקדמת שלנו? אין שום בעיה.

אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ואנחנו נשמח לענות לכם על כל שאלה. נשמח לתת לכם את הפרטים המלאים על האטרקציות שלנו. נשמח לספר לכם על החבילות השונות שאנחנו מציעים ונספר לכם למי הן מתאימות. בעצם, רגע, החבילות שלנו מתאימות לכולם …

אבל הכי חשוב, אנחנו נשמח לבנות ביחד אתכם את החבילה המושלמת של אטרקציות עבורכם. בהתאם לצרכים שלכם ובעיקר לתקציב שלכם. אם אתם רוצים להכיר קצת יותר טוב את האטרקציות שלנו, בקרו בעמוד האטרקציות לאירועי חברה שלנו. בעמוד שם תוכלו ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לחזור אליכם ולראות כיצד אנחנו יכולים לשדרג את אירוע החברה שלכם.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן Call Now Button